Dags att börja nätdejta

Så har dagen till slut kommit. Dagen då jag ger upp hoppet om att träffa en man i vardagen och istället ger dejtingsidor ett försök.
 
Detta är något jag dragit mig för väldigt länge på grund av att jag känt att det är den lates enkla utväg och en gnutta skambelagt. En snabb googling på "nätdejting" och "dejtingsidor" övertygade mig dock att i alla fall ge det ett försök.
 
Och här sitter jag nu och fyller i, vad som ska komma att bli mitt visitkort i nätdejtingdjungeln - min dejtingprofil.
 
Det känns väldigt udda och märkligt på något sätt att skriva så öppet om vad man letar efter och hur man är som person. Visserligen har jag bloggat i många år och delat med mig av ganska personliga saker, men det är inte riktigt på samma sätt.
 
Även fast det är med en stor dos tveksamhet jag ger mig på det här, är det trots allt ett seriöst försök att hitta den stora kärleken som jag så många gånger trott att jag funnit, men som visat sig vara något annat.
 
Det är med positiva ögon jag ser på det här projektet och jag ser hoppas få uppdatera er med glada kärleksnyheter och roliga historier från dejtingsidorna inom en snar framtid.
 
dejtingsidor

Kommentera här: